Здравейте приятели,

~"Грижете се добре за тялото си! То е единственото Ви постоянно жилище на тази земя!" Джим Рон ~


Клубът за здравословен и активен начин на живот "Next Level" е в подкрепа на хора, които искат да изградят здравословни навици на хранене, да отслабнат и поддържат прекрасно здраве! 

!Резултатите не са задължително типични. Индивидуалните резултати могат да варират. Програмата на Хербалайф за контрол на тегло може да помогне за отслабване при контрол на тегло само като част от режим на хранене с контролиран прием на калории!

 

 
ВИТАМИНИ от В групата - НЕЗАМЕНИМИ ПАЗИТЕЛИ НА ЗДРАВЕТО
Знаете ли, че витамините от В групата участват активно в разграждането на мазнините?
А знаете ли, че мигрената, болките в гърба, изтръпването и изстиването на крайниците, паническите атаки, безсънието и постоянната умора могат да се
дължат на недостиг на някой от тях?
Сериозни здравословни проблеми като анемия, невралгии, сърдечно-съдови заболявания, стомашно-чревни нарушения, лош холестерол, развитие на
туморни клетки, могат да бъдат превентирани и редуцирани с редовен прием на витамини В комплекс!
Дори упоритото акне, ранната поява на бръчки, безжизнената коса и излишните килограми ще останат в миналото, ако се храните правилно и балансирано!
МАГНЕЗИЙ – Главният командир в тялото
Вероятно знаете, че Магнезият е основен градивен минерал за мускулите, костите, нервната система, мозъка и сърдечно-съдовата система. Отговаря за
производството на антиоксиданти, за правилното функциониране на над 300 ензима в тялото и предпазва от редица болести. Той е един от седемте основни
микроминерали, от които трябва да приемаме по-големи количества дневно – поне по 100 милиграма на ден. Получаването на достатъчно количество от него
може да повлияе благоприятно на много хронични заболявания, диабет тип 2, Алцхаймер, мигрена, високо кръвно налягане, изтръпвания, мускулни
схващания, невралгии, сърдечно-съдови нарушения.
Яжте храни богати на Магнезий за здраво сърце!
Препоръчителните стойности за прием на Магнезий са различни според индивидуалните нужди и степента на физическо натоварване, но в най-общи линии
за мъже са 400-420 мг. , а за жени – 300-320 мг. за ден. Магнезият, който присъства в храната не може да доведе до предозиране и за това не е нужно да
внимавате с количествата. Това не важи за лекарствата и хранителните добавки, с които трябва да бъдете предпазливи и да не предозирате.
АНТИОКСИДАНТИТЕ в храната предпазват от рак и инфаркт!
Накратко казано АНТИОКСИДАНТИТЕ са противоокислителни съединения, които могат да забавят и дори предотвратят увреждането на клетките в организма.
Приети в по-големи количества чрез храната, те успешно противодействат срещу свободните радикали (попаднали в жива клетка, те могат да причинят
мутации в ДНК и развитие на рак) и оксидативния стрес (натрупване на свободни радикали в организма).
Клубове:

Дни на клиента - гр.София

Вижте повече информация тук...