БЛОГ

АНТИОКСИДАНТИТЕ в храната предпазват от рак и инфаркт!
Накратко казано АНТИОКСИДАНТИТЕ са противоокислителни съединения, които могат да забавят и дори предотвратят увреждането на клетките в организма.
Приети в по-големи количества чрез храната, те успешно противодействат срещу свободните радикали (попаднали в жива клетка, те могат да причинят
мутации в ДНК и развитие на рак) и оксидативния стрес (натрупване на свободни радикали в организма).
Яжте храни богати на Магнезий за здраво сърце!
Препоръчителните стойности за прием на Магнезий са различни според индивидуалните нужди и степента на физическо натоварване, но в най-общи линии
за мъже са 400-420 мг. , а за жени – 300-320 мг. за ден. Магнезият, който присъства в храната не може да доведе до предозиране и за това не е нужно да
внимавате с количествата. Това не важи за лекарствата и хранителните добавки, с които трябва да бъдете предпазливи и да не предозирате.
МАГНЕЗИЙ – Главният командир в тялото
Вероятно знаете, че Магнезият е основен градивен минерал за мускулите, костите, нервната система, мозъка и сърдечно-съдовата система. Отговаря за
производството на антиоксиданти, за правилното функциониране на над 300 ензима в тялото и предпазва от редица болести. Той е един от седемте основни
микроминерали, от които трябва да приемаме по-големи количества дневно – поне по 100 милиграма на ден. Получаването на достатъчно количество от него
може да повлияе благоприятно на много хронични заболявания, диабет тип 2, Алцхаймер, мигрена, високо кръвно налягане, изтръпвания, мускулни
схващания, невралгии, сърдечно-съдови нарушения.
Белтъчините - здравата основа на доброто здраве
Белтъчините са една от най-важните съставки в храната ни. Те предоставят енергия на тялото, допринасят за растежа и поддържането на мускулна маса,
както и за нормалното състояние на костите.
Какво е ХРОНОХРАНЕНЕ?
Хронобиологията е клон на биологията, който изучава ритъма на живот на живите организми. Много от процесите с физиологична и хранителна връзка в
нашето тяло следват 24-часов цикъл. Скорошни изследвания показаха, че времето на прием на храна може да изиграе съществена роля при регулиране на
теглото.
ВИТАМИНИ от В групата - НЕЗАМЕНИМИ ПАЗИТЕЛИ НА ЗДРАВЕТО
Знаете ли, че витамините от В групата участват активно в разграждането на мазнините?
А знаете ли, че мигрената, болките в гърба, изтръпването и изстиването на крайниците, паническите атаки, безсънието и постоянната умора могат да се
дължат на недостиг на някой от тях?
Сериозни здравословни проблеми като анемия, невралгии, сърдечно-съдови заболявания, стомашно-чревни нарушения, лош холестерол, развитие на
туморни клетки, могат да бъдат превентирани и редуцирани с редовен прием на витамини В комплекс!
Дори упоритото акне, ранната поява на бръчки, безжизнената коса и излишните килограми ще останат в миналото, ако се храните правилно и балансирано!
КАК ДА РЕГУЛИРАМЕ ТЕГЛОТО С ПЪЛНОЦЕННИ ЗАМЕСТИТЕЛИ НА ХРАНЕНИЯ
ЕНЕРГИЕН ШЕЙК С ЯГОДА И ПЪПЕШ
Вкусен и богат на протеини шейк - идеален за поддържане на перфектна форма!
Защо е важно колко ВОДА изпиваме дневно?

Проучвания показват, че едва 1% дехидратация може да доведе до големи колебания в телесната температура, а 2% обезводняване води до значително
понижаване на жизнеността и нивата на работоспособност!
Д-р ДЕЙВИД ХЕБЕР: ПОДСИЛЕТЕ ВАШАТА ИМУННА СИСТЕМА ЧРЕЗ ХРАНЕНЕ
Пълноценното и балансирано хранене е от изключително голямо значение за подсилването на естествените защитни сили на организма.
Говори д-р ДЕЙВИД ХЕБЕР, M.D., PHD, FACP, FASN-CHAIRMAN, HERBALIFE NUTRITION INSTITUTE

Новият за 2019 година коронавирус , известен още като COVID-19, завладя света изненадващо със своята силно заразна природа и смъртност. Сравнително
неизвестен до сега, вирусът достигна до почти всяка част на света.
Имунната ни система е една от най-ефективните форми на защита срещу вирусни инфекции. Има две категории имунни функции в организма на всеки -
вроден имунитет, който не позволява на болестите да навлизат в тялото, и адаптивен имунитет, който елиминира или предотвратява растежа на патогени
(вируси и бактерии) в нашето тяло.