БЛОГ

Бързи съвети за по-здравословно хранене
Ето няколко прости и бързи съвети, които да ви помогнат да се храните по-здравословно.
21-Дневно Предизвикателство! Сбъдни мечтите си!
Много проучвания установяват, че точно 21 дни са необходими, за да може повторението да се превърне в навик! Ако искате да свалите килограми, да
намалите обиколките или да стегнете и увеличите мускулната си маса, то 21 дни е времето, което ще Ви е нужно да положите основите на новия си облик и
по-добро здравословно състояние.
Как да се храним преди интензивна тренировка?
Редовните тренировки са нещо чудесно, дори и в домашни условия, но не забравяйте колко е важно да зареждате тялото си с нужните хранителни вещества
преди всяко интензивно натоварване. Хранителните режими и упражненията вървят ръка за ръка. Ето няколко ценни съвета относно това как да се храним
преди тренировка.
Протеинови блокчета с овесени ядки
Ето нещо вкусно, богато на протеини, което можете да си приготвите вкъщи и да вземете за работното място или да хапнете след интензивна тренировка.
Само 128 калории в порция!
10-МИНУТНА ТРЕНИРОВКА ЗА МАКСИМАЛЕН РЕЗУЛТАТ
Воденето на забързан начин на живот означава, че не винаги можем да намерим време за спорт, но това не е извинение да не бъдем активни. Отделете
само 10 минути на ден за тази взривяваща кардио тренировка за бързо изгаряне на мазнините. Разбира се, най-важното преди всяка тренировка е
загряването на мускулите и ставите, за да няма травми, така че никога не го пропускайте!
Хранене от стрес. Как да се справим?
Храненето поради стрес обикновено не премахва стреса, а само добавя излишни килограми. През изминалата 2020-та година стресът при всички ни беше в
големи количества, а не е добре да се успокояваме с храна и след това да страдаме от проблеми с килограмите. Ето няколко прости съвета как да се справим
с това:
Зеленчуци с киноа
Не случайно киноата е наричана "златото на инките". Изключително богата е на протеини, въглехидрати, полезни мазнини, съдържа всичките 8
аминокиселини, както и редица витамини и минерали, сред които желязо, калций и магнезий. Представяме Ви пъстри зеленчуци с киноа, която освен полезна,
е и вкусна, и засищаща.
Функционални храни
Според Фондацията за здравословно хранене на Великобритания терминът "функционална храна" описва храни и напитки, обогатени с определени
хранителни вещества или съставки, които влияят положително върху здравето. Има много доказателства, че определени хранителни компоненти, които не се
смятат за хранителни вещества в традиционния смисъл, могат да осигурят положителни ползи за организма.
Апетитна крем супа от броколи
Скъпи приятели, ето поредното ни вкусно и здравословно предложение за подъържане на хубава фигура и отлично здраве: чудесна супа от броколи, която
съдържа само 150 Kcal на порция!
Ползи от джинджифила
Хората са използвали джинджифил в готвенето и медицината от древни времена. Това е популярно домашно лекарство за гадене, болки в стомаха и други
здравословни проблеми. Той може да има противовъзпалителни, антибактериални, антивирусни и други здравословни свойства. По-долу са дадени някои от
възможните лекарствени употреби на джинджифила.