БЛОГ

МАГНЕЗИЙ – Главният командир в тялото
Вероятно знаете, че Магнезият е основен градивен минерал за мускулите, костите, нервната система, мозъка и сърдечно-съдовата система. Отговаря за
производството на антиоксиданти, за правилното функциониране на над 300 ензима в тялото и предпазва от редица болести. Той е един от седемте основни
микроминерали, от които трябва да приемаме по-големи количества дневно – поне по 100 милиграма на ден. Получаването на достатъчно количество от него
може да повлияе благоприятно на много хронични заболявания, диабет тип 2, Алцхаймер, мигрена, високо кръвно налягане, изтръпвания, мускулни
схващания, невралгии, сърдечно-съдови нарушения.
Белтъчините - здравата основа на доброто здраве
Белтъчините са една от най-важните съставки в храната ни. Те предоставят енергия на тялото, допринасят за растежа и поддържането на мускулна маса,
както и за нормалното състояние на костите.
Какво е ХРОНОХРАНЕНЕ?
Хронобиологията е клон на биологията, който изучава ритъма на живот на живите организми. Много от процесите с физиологична и хранителна връзка в
нашето тяло следват 24-часов цикъл. Скорошни изследвания показаха, че времето на прием на храна може да изиграе съществена роля при регулиране на
теглото.
ВИТАМИНИ от В групата - НЕЗАМЕНИМИ ПАЗИТЕЛИ НА ЗДРАВЕТО
Знаете ли, че витамините от В групата участват активно в разграждането на мазнините?
А знаете ли, че мигрената, болките в гърба, изтръпването и изстиването на крайниците, паническите атаки, безсънието и постоянната умора могат да се
дължат на недостиг на някой от тях?
Сериозни здравословни проблеми като анемия, невралгии, сърдечно-съдови заболявания, стомашно-чревни нарушения, лош холестерол, развитие на
туморни клетки, могат да бъдат превентирани и редуцирани с редовен прием на витамини В комплекс!
Дори упоритото акне, ранната поява на бръчки, безжизнената коса и излишните килограми ще останат в миналото, ако се храните правилно и балансирано!
КАК ДА РЕГУЛИРАМЕ ТЕГЛОТО С ПЪЛНОЦЕННИ ЗАМЕСТИТЕЛИ НА ХРАНЕНИЯ
ЕНЕРГИЕН ШЕЙК С ЯГОДА И ПЪПЕШ
Вкусен и богат на протеини шейк - идеален за поддържане на перфектна форма!
Защо е важно колко ВОДА изпиваме дневно?

Проучвания показват, че едва 1% дехидратация може да доведе до големи колебания в телесната температура, а 2% обезводняване води до значително
понижаване на жизнеността и нивата на работоспособност!
Д-р ДЕЙВИД ХЕБЕР: ПОДСИЛЕТЕ ВАШАТА ИМУННА СИСТЕМА ЧРЕЗ ХРАНЕНЕ
Пълноценното и балансирано хранене е от изключително голямо значение за подсилването на естествените защитни сили на организма.
Говори д-р ДЕЙВИД ХЕБЕР, M.D., PHD, FACP, FASN-CHAIRMAN, HERBALIFE NUTRITION INSTITUTE

Новият за 2019 година коронавирус , известен още като COVID-19, завладя света изненадващо със своята силно заразна природа и смъртност. Сравнително
неизвестен до сега, вирусът достигна до почти всяка част на света.
Имунната ни система е една от най-ефективните форми на защита срещу вирусни инфекции. Има две категории имунни функции в организма на всеки -
вроден имунитет, който не позволява на болестите да навлизат в тялото, и адаптивен имунитет, който елиминира или предотвратява растежа на патогени
(вируси и бактерии) в нашето тяло.
Алое Вера – древният лечител!
Ползите от този невероятен сукулент са добре познати на човечеството още преди 1000 години заради невероятните му лечебни и разкрасителни ползи.
Гелът, който се извлича от листата, съдържа повечето от полезните минарали, витамини, аминокиселини и антиоксиданти и има силно изразени
антибактериални свойства.
ЯДКИТЕ - Източник на здраве, красота и енергия!
Ако все още ядките не са част от менюто Ви, време е да станат, защото ползите за здравето, хубавият външен вид, добрата форма са толкова много, че е
трудно да се опише! Да не говорим колко много енергия ни дава, за да имаме сили да се справим със забързаното ежедневие, в което сме потопени. Все пак
внимавайте, защото те са сред най-честите алергени! Консумирайте съгласно индивидуалните си нужди и състояние!