Как да увеличим приема на фибри

Как да увеличим приема на фибри
    В предишната статия се запознахме с видовете фибри и защо са ни толкова необходими. А сега ето малко информация как да си ги набавим лесно с ежедневното ни меню. 
 

1. Яжте необработени плодове (с кората) и ограничете приема на плодови сокове.

2. Нека пресните плодове ви бъдат десерт.

3. Консумирайте много и различни пресни зеленчуци (сготвени или сурови).

4. Хапвайте тестени изделия от пълнозърнесто брашно. Забравете за рафинираното бяло брашно.

5. Консумирайте див, кафяв ориз, грухана пшеница, просо, елда, булгур, ечемик като алтернатива на белия ориз.

6. Добавете боб към седмичното си меню.

Ако ви е трудно да постигнете оптималния прием на влакнини, може да използвате сертифицирани хранителни добавки, каквито са шейковете на Herbalife Nutrition, които са пълноценни заместители на едно цяло хранене.  

   Ако искате изготвяне на индивидуален хранителен режим според собствените ви нужди и цели, не се колебайте да се свържете с нас.
   Потърсете ни и във Фейсбук:
https://www.facebook.com/WellnessClub.NextLevel
БЛОГ