Хранителен режим

Хранителен режим

След като остановихме основите на балансирания режим на хранене, значението на здравословните навици да правим упражнения и пиенето на много вода, нека да разгледаме подробно персонализираната хранителна програма за Вас.

Препоръките за дневен прием са общите насоки за размера на макронутриентите, които трябва да се консумират всеки ден. Важно е също да се включат фактори, като:

·         Стил на живот (напр. Активните хора се нуждаят от повече ккал/ден)

·         Възраст, пол или етап от живота

·         Телесно тегло

·         Структура на тялото

·         Ниво на активност

·         Лични цели

Запомнете: метаболизмът на тялото (скоростта, с която ние горим калории) се влияе от всички тези фактори.




Различен начин на живот = различни хранителни нужди

 

  

За контрол на теглото може да изискваме храненето да:

·         Е калорично контролирано, осигурявайки баланс на хранителни в-ва, без излишни калории

·         Има добри нива на протеини и фибри

·         Помага за регулиране на енергиините нива, за да се избегнат енергиините върхуве и спадове, които могат да доведат до нездравословен избор на храни и неправилно хранене.

·         Започнете всеки ден със здравословна закуска и се опитайте да приемате 5 малки хранения на ден.

 

Ние от Wellness Club Next Level” се ангажираме сериозно с хората, които ни се доверяват и заедно работим за постигане на целите. Това е една от причините да имаме толкова много доволни клиенти с прекрасни резултати.

Храненето е лесно