Често срещани грешки след тренировка

Често срещани грешки след тренировка

 
   Ако сте с натоварен график, има голям шанс да пропускате необходимото след тренировка. Вероятно правите някои прости грешки, които забавят Вашия напредък. Ето кое е добре да се стремите да избягвате:

   Пропускате разпускането. Качественото разпускане действително помага на тялото Ви да се възстанови от една силова тренировка. Идеалният момент да започнете да подобрявате гъвкавостта си е веднага след тренировка. 

    Загряване вместо охлаждане. Прекрасно е усещането да влезете в сауна или парна баня след интензивна тренировка, но термалният стрес, на който подлагате организма, не е особено добър за тялото Ви. По време на активни упражнения организмът работи повече от необходимото, за да се охлажда. Ако след тренировка добавите допълнително жега, това стресира тялото, а по-добре би било тялото плавно да се охлади.  

   Рязко спиране. При тренировка кръвното налягане и пулсът се повишават. Ако веднага след това спрете рязко да се движите, потребността на тялото от усилено кръвообръщение намалява. Най-добре е постепенно да намалите интензивността и след това да спрете.  

    Никаква грижа за кожата. Много хора излизат от фитнеса без да измият ръцете и лицето си, което допринася за разпространението на микроби и разпространението на зарази.  

   Никакво хидратиране. Когато тренирате, особено в горещо време, тялото се поти, за да се охлажда ефективно. Ако след тренировка забравите отново да се хидратирате, това може да е опасно, защото ще доведе до изтощение и обезводняване. След тренировка не забравяйте да пиете на части електролитна напитка, за да помогнете на организма да се възстанови и да допълни количеството изгубена течност.

   Забравяте да се храните. Някои хора са толкова заети и бързат за другите си задължения, че забравят да се хранят. Приемът на белтъчини и въглехидрати ще помогне на тялото да зареди енергийните си депа. Нехраненето след тренировка забавя изграждането на мускулна маса. Постарайте се да хапнете нещо малко, но богато на белтъчини. Добър и удобен вариант са протеиновите шейкове, които са пълноценни заместители на едно цяло хранене.  

   Ако искате да Ви бъде изготвен индивидуален хранителен режим след безплатна консултация с треньор, можете да се свържете с нас в някоя от формите за контакт в сайта или да ни пишете във фейсбук:
https://www.facebook.com/WellnessClub.NextLevel

 
БЛОГ